تور کربلا محرم 1402

تور کربلا محرم 1402

کربلا به دلیل اهمیت مذهبی بالایی که برای شیعیان دارد، همواره زیارتگاه بسیاری از مردم کشور عزیزمان ایران است. در سال های گذشته به موجب همه گیری ویروس کرونا، سفر های خارجی با محدودیت های مختلفی رو به رو بودند. سفر به کربلا نیز محدودیت هایی داشت و به همین جهت بسیاری از عاشقان ائمه اطهار (ع) در کشور عراق به توفیق زیارت دست نیافتند. اما سال 1402 به موجب کاهش مبتلایان به کرونا و همچنین تعداد فوتی ها، محدودیت های سفر به کربلا در محرم 1402 با کاهش محسوسی مواجه بوده است.لازم به ذکر است همچنان سفر به کربلا در محرم 1402 شرایط مختلفی دارد. به همین جهت متقاضیان باید شرایط و آخرین اخبار در خصوص سفر به کربلا در ایام محرم را بررسی نمایند.

تور کربلا در محرم 1402 به چه شکل است؟

ماه محرم به موجب اهمیت بالای مذهبی آن از ماه های پر بازدید برای شهر کربلا است. سفر به کربلا می تواند هم به صورتی فردی و هم به صورت گروهی (تور کربلا) انجام شود. توجه داشته باشید که تور های دسته جمعی کربلا به موجب حضور راهنمای تور همواره می تواند گزینه ی مناسبی به خصوص برای افرادی که آشنایی با محیط کربلا ندارند باشد.

در تورهای هوایی کربلا مقصد عموما شهر نجف و یا بغداد است. زائران پس از رسیدن به این شهر ها و انجام زیارت در شهر نجف، به شهر کربلا به صورت زمینی عزیمت می کنند.

علاوه بر شهر نجف ، شهر های کاظمین و سامرا نیز از شهر های زیارتی کشور عراق می باشند. به همین جهت است که اغلب تور ها در برنامه خود زیارت در این شهر ها را نیز دارند.

توجه شما را به پکیج هوایی آبگینه پرواز سنباد جلب میکنیم

 

تور کربلا محرم 1402

تور کربلا در محرم 1402 زمینی بهتر است یا هوایی؟

با توجه به مشکلات اقتصادی  هزینه ی سفر همواره یکی از پارامتر های مهم برای انتخاب نوع سفر است. در سفر زمینی به کربلا معمولا یک روز از سفر مختص رفت و آمد زائرین می شود.طولانی مدت در مسیر بودن طبعا انتخاب بسیاری از ما نیست. اما به موجب ارزان تر بودن سفر های زمینی بسیاری از زائران ترجیح می دهند که این سفر ها را به صورت زمینی انجام دهند.

پایانه های مرزی برای سفر زمینی به کربلا

اگر به صورت تکی و بدون تور قصد سفر به کربلا را دارید، نیازمند انتخاب مناسب ترین پایانه مرزی برای این سفر هستید. در حال حاضر 4 پایانه مرزی در ایران برای انجام مسافرت های کربلا وجود دارند. پایانه مرزی مهران معمولا انتخاب بسیاری از زائرین است. مسافران ساکن استان های شمالی و  استان های غربی کشور و همچنین تهران از طریق مرز مهران وارد خاک عراق می شوند.

پایانه مرزی شلمچه نیز مناسب ورود به کشور عراق برای مسافران استان های جنوبی ایران است. چذابه نیز دیگر پایانه مرزی ایران و عراق است که استان های مرکزی کشور عموما این مرز را انتخاب می کنند.

به دلیل برخی مشکلات امنیتی که در مرز خسروی وجود دارد، در صورت برقراری امنیت این مرز،گاهی کاروان های زیارتی کربلا این پایانه را برای سفر انتخاب می کنند.

تور کربلا محرم 1402

شرایط تور کربلا در محرم 1402

به موجب اهمیت رعایت بهداشت عمومی ، سفر به کربلا در محرم 1402 نیازمند تزریق دو دوز واکسن است. برای سفر به کشور عراق داشتن گذرنامه ضروری است. لازم به ذکر است از تاریخ انقضای گذرنامه افراد باید حداقل 6 ماه باقی مانده باشد. به موجب مذاکرات انجام شده میان مسئولین دو کشور ایران و عراق ، داشتن ویزای عراق جزو شرایط سفر به کربلا در محرم 1402 نیست.

ممنون از نگاه ارزشمندتون.

در سفر به کربلا در محرم 1402 محتاج دعای شما عزیزان هستیم.

جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

02188989595

09198062564

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
سلام
چطوری می توانم کمکت کنم ؟