تور کربلا هوایی ویژه نوروز

تور کربلا هوایی ویژه نوروز

اگر قصد دارید تعطیلات نوروز را به کربلا سفر کنید، باید بدانید این تعطیلات طولانی مدت بهترین فرصتی است که میتوانید با خیالی آسوده به زیارت امام حسین (ع) در کربلا و امام علی (ع) در نجف بروید. برای سفر به عتبات عالیات از تور کربلا آبگینه پرواز سنباد به عنوان بهترین برگزارکننده تور کربلا استفاده کنید تا سفری معنوی همراه با آرامش را تجربه کنید.

تور کربلا ویژه نوروز

ثبت نام تور کربلا هوایی

مراحل ثبت نام تور کربلا ویژه نوروز از تمام شهرهای ایران به صورت حضوری و آنلاین قابل انجام است که با توجه به نیاز و شرایط، زائر میتواند برای ثبت نام اقدام نماید.

ثبت نام آنلاین تور کربلا

ثبت نام آنلاین بستگی به شرکتی دارد که از آن اقدام به خرید می کنید. میتوانید از خودشان راهنمایی بگیرید که نحوه واریز وجه و ثبت نام زائرین به چه صورت است. گاهی از طریق واریز مستقیم به سازمان حج و گاهی هم به حساب شرکت کارگذار قابل انجام است و در نهایت یک روز قبل از تاریخ سفر، اطلاعات پرواز و نحوه ارتباط با مدیر کاروان به زائرین محترم اعلام می گردد.

ثبت نام و خرید حضوری تور کربلا

دراین مورد، میتوانید به ادرس شرکت زیارتی یا اژانس مسافرتی که قصد خرید و ثبت نام خدمات تور کربلا را دارید ، مراجعه کرده و اقدام به پرداخت و عقد قرارداد نمایید و یک روز قبل از سفر، نحوه ارتباط و هماهنگی با مدیر کاروان و اطلاعات سفر در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.برای تجربه یک سفر دلچسب از آژانس خود بخواهید تور کربلا آبگینه پرواز سنباد را به شما ارائه دهند یا خودتان مستقیما به سایت ما مراجعه کنید.

آیا هتل پنج ستاره و vip در کربلا وجود دارد؟

بله هم در کربلا و هم در نجف هتل پنج ستاره وجود دارد. لازم به ذکر است هتل های عراق،ستاره بندی ندارند و شامل گروه های زیر می شوند:

۱- هتل های پنج ستاره

۲- هتل های درجه الف

۳- هتل های درجه ب و پایینتر

تور کربلا ویژه نوروز

هزینه هتل تور کربلا

شما زائران عزیز اگر بخواهید می توانید از خدمات هتل های لوکس استفاده کنید که همان هتل های پنج ستاره هستند اما پیشنهاد ما به شما این است که با توجه به زیارتی بودن سفر به کربلا و نجف،از هتل های درجه الف استفاده کنید که هم بسیار با کیفیت هستند و هم از نظر هزینه مناسب می باشند.

تور کربلا

آیا می توان در سفر عراق از پول ایرانی استفاده کرد؟

بله، ولی با توجه به اینکه باید با دینار یا دلار چنج شود، ممکن است زیاد به صرفه نباشد و بهتر است در ایران قبل از سفر اقدام به خرید ارز نمایید.

در صورتی که با کمبود وجه مواجه شده اید برای حل این مشکل فروشگاه ها و مراکز خریدی در نجف و کربلا وجود دارند که کارتخوان ایرانی دارند و شما میتوانید با همراه داشتن کارت های عابر بانک ایرانی خود، به هر مقدار که بخواهید کارت بکشید و معادلش دینار دریافت کنید.

تفاوت تورهای گروهی و انفرادی

تورهای گروهی دارای مدیر کاروان است که از فرودگاه کشور و شهر مبدا(تهران) تا فرودگاه کشور و شهر مقصد(نجف) و بالعکس و البته در تمام طول این سفر زیارتی همراه زائرین عزیز است و هر گونه راهنمایی یا کمک مورد نیاز را انجام می دهد.

تورهای انفرادی شامل پرواز رفت و برگشت و هتل و در صورت درخواست مسافر ترانسفر فرودگاه به هتل و بالعکس است. بنابراین انجام کل زیارت و سفر به عهده خود زائر بوده و خدمات آژانس مسافرتی فقط شامل پرواز و هتل و ترانسفر فرودگاهی می باشد.

تعداد روزهای سفر تور کربلا

اگر انتخاب شما تور زیارتی گروهی باشد،در تورهای هوایی ۷ شب اقامت و در تورهای زمینی ۶ شب اقامت خواهید داشت.

تورهای کربلا سه روزه و چهار روزه

اگر کسی قصد سفر کوتاه مدت کمتر از ۷ شب در تورهای هوایی و ۶شب در تورهای زمینی را داشته باشد، تور به صورت انفرادی بوده و خدمات فقط شامل پرواز رفت و برگشت و هتل می باشد،بنابراین هزینه وسایل نقلیه داخل عراق و جابجایی بین کربلا و نجف یا هتل به فرودگاه و بالعکس به عهده خود مسافر است.با توجه به این موضوع، گاهی تورهای ۳ و ۴ روزه از تورهای گروهی که ۷ شب اقامت دارند، قیمت بالاتری دارد پس تنها برای کسانی پیشنهاد میشود که واقعا زمان بیشتری را نمیتوانند در سفر باشند.

تور کربلا ویژه نوروز

چگونه به کربلا سفر کنیم؟

یکی از مهمترین و محبوبترین شهرهای زیارتی در جهان به خصوص برای شیعیان، کربلا است که با تور کربلا هوایی یا تور کربلا زمینی می توان به آن سفر کرد. مرقد حضرت ابوالفضل العباس(ع) و همچنین امام حسین(ع) در این شهر قرار دارد و این دلیل از عمده دلایلی است که این شهر مورد استقبال زائرین در سرتاسر جهان می باشد.

در تمام طول سال،به خصوص اربعین و ماه محرم، عزاداران جهت زیارت به این شهر مقدس سفر می کنند. تجمع میلیونی در روز اربعین سالار شهیدان، از بزرگ‌ترین مراسم های مذهبی در جهان است. پس در نظر داریم اطلاعات و مواردی را درباره این سفر زیارتی به شما عزیزان ارائه دهیم که شاید برای هر زائری مفید و ضروری باشد.

بهترین زمان سفر به کربلا

‌هوای کشور عراق به غیر از شمال آن معمولا صحرایی است؛ زمستان‌هایش سرد و تابستان‌های گرم و خشکی دارد. هوا در تابستان در بیشتر مکان های این کشور تقریبا به ۴۰ درجه و در بعضی جاها به ۴۸ درجه سانتیگراد نیز می‌رسد. میتوان گفت در زمستان هوا به‌ندرت به بالای ۲۱ درجه سانتیگراد می رود و در شرایط سخت هم تقریبا بین ۱۵ تا ۱۹ درجه بوده و شب‌ها حدود ۲ تا ۵ درجه است.

در همه روزهای سال زائران برای زیارت به آنجا عزیمت میکنند. ناگفته نماند در ایام خاص مانند عاشورا و تاسوعا  و اعیادی مانند عید قربان و حتی نوروز نیز شهر سرشار از زائر است.طبیعتا در این ایام هزینه هتل‌ ها و تورها کمی بالاتر از ایام عادی است. توجه داشته باشید برای سفر به عتبات بهتر است اگر به‌شکل کاروانی سفر می کنید، هم از جهت هزینه و هم به دلیل تامین امنیت خود، از خدمات بیمه برخوردار شوید.

برخی از بهترین هتل های کربلا

در گذشته وضعیت گردشگری و هتل های کربلا مناسب نبود ولی اکنون وضعیت آنها کمی بهتر از قبل شده است. هتل‌ های کربلا درجه‌های مختلفی اعم از vip – الف – ب – ج دارند.

هتل ریحان کربلا، زیارا، برج یوسف، سفیر، کریستال، آلماناسیک از بهترین هتل های کربلا هستند.

ممنون از همراهی شما عزیزان

http://www.sanbadfly.ir

https://karbalatourr.com/

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
سلام
چطوری می توانم کمکت کنم ؟