تور کربلا ویژه ماه رجب

تور کربلا ویژه ماه رجب

تور کربلا در ماه رجب یکی از پر بازدید ترین تور های کربلا آبگینه پرواز سنباد است. شما هم میتوانید از طریق تور های کربلا در ماه رجب،به این شهر سفر کنید و لذت ببرید.

قطعا یکی از پر شور ترین زمان ها برای سفر به کربلا همین ایام ماه رجب است. در این ماه شما میتوانید از ایام مناسبتی مانند ولادت امام محمد باقر(ع)، شهادت امام محمد هادی(ع)، ولادت امام علی(ع) و روز پدر، مبعث پیامبر(ص) و شهادت امام موسی کاظم (ع) نهایت استفاده را نمائید. بی شک اگر در این ماه به کربلا سفر کنید بسیار شاهد لحظات خوب و معنوی ای خواهید بود.

خدمات تور کربلا در ماه رجب

تور های کربلا در ماه رجب همانند سایر تور ها ی کربلا دارای خدمات پرواز،اتوبوس و خدمات هتل می باشد. شما عزیزان  میتوانید با توجه به بودجه خود بهترین تور کربلا را انتخاب نمائید.

خدمات غذایی در تور کربلا

یکی از مسائل مهم برای زائرین عزیز تور های کربلا، خدمات غذایی است. برای شما بهترین خدمات غذایی در کربلا و نجف را تهیه کرده ایم تا بتوانیم رضایت شما را در بالاترین سطح ممکن نگه داریم.

قیمت تور کربلا ماه رجب

قیمت تور هوایی کربلا در ماه رجب همانند سایر ایام مناسبتی دیگر طبیعتا دارای نوساناتی است. در این ماه تور های زمینی و هوایی کربلا دارای قیمت های متفاوتی خواهند بود. اما خب برای شما عزیزان قطعا تخفیفاتی در نظر خواهیم داشت.

تور کربلا در روز پدر

بسیاری از مسافرین ما در این ایام کسانی بودند که فرزندانشان برای آنها به عنوان هدیه روز پدر،تور کربلا خریداری کرده بودند که بی شک یکی از بهترین هدیه هاست و نمی توان از آن گذشت. چه سعادتی بالاتر از زیارت حرم امام علی(ع) در روز پدر داریم

تور کربلا ویژه مبعث پیامبر(ص)

برای ایام  مناسبتی مبعث پیامبر اکرم(ص) تدارکاتی را در نظر داریم. برای خرید این تور می توانید با مراجعه حضوری به دفتر آبگینه پرواز سنباد، ثبت نام خود را انجام دهید و یا از طریق وب سایت ما اقدام نمائید.

تور کربلا ویژه ماه رجب

 

زیارت سامرا و کاظمین

در صورت برقراری امنیت و وجود شرایط مناسب در این دو شهر،برنامه ی زیارت دوره ای سامرا و کاظمین هم وجود دارد. برای بازدید از مکان های زیارتی این دو شهر، صبح زود حرکت کرده و بعد از ظهر به سوی کربلا باز می گردید.

تور هوایی کربلا

قطعا یکی از راحت ترین روش های سفر به کربلا ،تور های هوایی کربلا است. در این روش شما با هزینه ای بیشتر به راحتی به کربلا می روید. مسافرین تور های زمینی در مرزهای ایران و عراق احتمال توقف دارند. اما در تور های هوایی هرگز توقف بین مرزی ندارید و به صورت فوری با پرواز های نجف و بغداد به عراق می روید. این تور ها بیشتر مناسب افراد سالمند و کم توان است که نمی توانند معطلی های تور زمینی را تحمل کنند.

کاروان هوایی کربلا چند روزه است؟

کاروان های هوایی کربلا معمولا دارای هفت شب اقامت کامل هستند که شامل  ۵ شب اقامت در کربلا و ۲ شب در نجف خواهد بود. در این برنامه ی سفری، شما هنگام اقامت در کربلا به زیارت سامرا و کاظمین رفته و برمی گردید.

تور زمینی کربلا

یکی از راه های سفر اقتصادی کربلا، تور های زمینی کربلا است. اما توجه داشته باشید که در تور های زمینی کربلا شما باید به نکاتی هم توجه داشته باشید. یکی از این نکات، احتمال توقف و معطلی در مرز بین ایران و عراق می باشد.

کاروان زمینی کربلا چند روزه است؟

کاروان های زمینی دارای ۶ شب اقامت کامل هستند که این کاروان ها با حساب مدت زمان رفت و برگشت، ۸ روز طول خواهد کشید.

بیمه مسافرتی در کربلا و نجف

تمامی تور های کربلا آبگینه پرواز سنباد به دلیل اهمیت بالای سلامتی شما عزیزان، دارای بیمه مسافرتی هستند.

ممنون از همراهیتون.منتظر نظرات ارزشمندتان هستیم.

تور کربلا ویژه ماه رجب

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
سلام
چطوری می توانم کمکت کنم ؟