تور کربلا زمستان 1401

تور کربلا زمستان 1401

در این مقاله سوالاتی که اغلب مسافران تورهای خارجی زمستان که قصد سفر به کربلا و نجف دارند و از آبگینه پرواز سنباد می پرسند را برای شما آماده کرده ایم:

1- آیا برای سفر به کربلا در فصل زمستان به اخذ ویزا نیاز است؟

همانطور که می دانید تمام تورهای مسافرتی خارجی نیاز به اخذ ویزا یا همان اجازه ورود به کشور مقصد، دارند. اما بر اساس توافقات سیاسی بین دولت های مختلف، برخی از کشورها نیاز ندارند.کشور عراق هم در حال حاضر (سال 1401) برای مسافرین ایرانی شرایط ویزا را حذف کرده است تا مسافران بتوانند در قالب تورهای زیارتی،به راحتی  به عتبات عالیات سفر کنند.

2- تورهای کربلا آبگینه پرواز سنباد به چه صورتی برگزار می شوند؟

تورهای عتبات عالیات زمستانی که برای شما عزیزان تدارک دیده ایم به صورت زیر می باشند:

تور هوایی کربلا : در این تور برای شما بلیط هواپیما چارتر رفت و برگشت رزرو می کنیم.

تور کربلا زمینی : در این تور برای شما بلیط اتوبوس تا مرز کشور عراق تهیه می کنیم و از آنجا هم با ماشین های ترانسفر کارگزار به هتل رزرو شده ترانسفر می شوید.

3- در تور کربلا و نجف در زمستان در کدام شهرهای عراق اقامت خواهیم داشت؟

از آن جا که شرکت هواپیمایی آبگینه پرواز سنباد این تورها را زیر نظر سازمان گردشگری اجرا می کند، بنابراین اقامت شما در هتل های کربلا و نجف خواهد بود و در کاظمین اقامت نخواهید داشت. اما در صورت وجود امنیت، یک نیم روز به زیارت سامرا و کاظمین خواهید رفت.

4- پروازهای سفر عتبات عالیات زمستانی در کدام فرودگاه عراق فرود می آیند؟

در اکثر مواقع پروازهای تور هوایی کربلا در فرودگاه نجف فرود می آیند؛ اما بعضی مواقع به دلایل امنیتی و یا شرایط خاصی که در کشور عراق وجود دارد، ممکن است در فرودگاه بغداد یا شهری دیگر ورود داشته باشند.

5- در تورهای زمینی از کدام مرز وارد کشور عراق می شوند؟

کاروان های زمینی معمولا از مرز مهران وارد خاک کشور عراق می شوند و در صورت بسته بودن این مرز و یا به دلیل شرابط خاص، امکان دارد از سایر مرزهای مشترک ایران و عراق عبور کنند.

6- در سفرهای ویژه فصل زمستان کربلا و نجف باید عوارض خروج از کشور پرداخت شود؟

بله. همه مسافران برای تمام سفرهای خارجی باید عوارض خروج از کشور را پرداخت کنند. البته نرخ عوارضی سفر به کربلا ارزان تر و پایین تر از سایر سفرهای خارجی است.

7- برای خرید تور زمستان عتبات عالیات باید واکسن کرونا زده باشیم؟

متاسفانه به علت تغییرات زیاد و پیک های متفاوت ویروس کرونا، هر ماه قوانینی جدیدی برای اجازه تردد مسافران وضع می شود. بنابراین قبل از خرید تور زمستانی کربلا به صورت هوایی و زمینی با کارشناسان فروش تور آبگینه پرواز سنباد مشورت کنید تا جدیدترین قانون را به اطلاع شما عزیزان برسانند.

تور زمستانی کربلا

ممنون از همراهیتون.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
سلام
چطوری می توانم کمکت کنم ؟