تور کربلا نوروز 1402

تور کربلا نوروز ۱۴۰۲

 کربلا به دلیل اهمیت مذهبی آن، همواره زیارتگاه مسلمانان و شیعیان از سراسر دنیا است. ایرانیان نیز کربلا را جزو مقاصد سفر های خارجی خود قرار داده اند. سفر نوروزی از جمله مسافرت های ایرانیان است که به موجب تعطیلات آن به شهر های مختلف سفر می کنند. اگر قصد سفر به کربلا نوروز ۱۴۰۲ را دارید، تور های کربلا یکی از گزینه های مناسب برای سفر دست جمعی می باشند. تور کربلا نوروز و بهار ۱۴۰۲ از جمله تور های پر طرفدار برای مسافرت های خارجی برای ایرانیان می باشد.

چرا تور کربلا نوروز 1402 گزینه ای عالی برای سفر به کربلا میی باشد؟

سفر به کربلای معلی هم از طریق اتومبیل های شخصی و هم با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی امکان پذیر است. به دلیل برخی از نکات مهم در طی سفر به کربلا و کشور عراق، حضور یک فرد آشنا به محیط برای سفر اهمیت بالایی دارد. به همین جهت است که بسیاری از مردم تور ها را برای سفر به کربلا ترجیح می دهند. چرا که در این تورها،فرد راهنما همواره با موانع و مشکلات در سفر به کشور عراق کاملا آشنا بوده و از بروز هر گونه مشکلات امنیتی و سلامتی برای زائران جلوگیری می کند.

تور کربلا زمینی نوروز ۱۴۰۲

تور کربلا هم به صورت هوایی و هم به صورت زمینی برگزار می شود.تور کربلای زمینی نوروز ۱۴۰۲ هزینه ی کمتری در مقایسه با تور هوایی دارد. چرا که به دلیل مسافت بالا برای سفر به صورت زمینی به شهر کربلا، مسافران معمولا یک روز را در مسیر رفت و برگشت می گذرانند. اما اگر مشکلی با این موضوع ندارید و هزینه ی سفر نیز برای شما مهم است، تور کربلا زمینی نوروز و بهار ۱۴۰۲ گزینه ی مناسبی برای شما زائران عزیز می باشد.

تور کربلا هوایی نوروز و فصل بهار ۱۴۰۲

تور کربلا  هوایی از جمله پرطرفدار ترین تور های خارجی میان ایرانیان است.افرادی که دغدغه ی هزینه سفر را ندارند ترجیح می دهند از طریق تور کربلا هوایی به زیارت عتبات عالیات بروند.همانطور که میدانید شهر کربلا فرودگاه ندارد،بنابراین در تور کربلا هوایی پرواز مستقیم به مقصد کربلا انجام نمی شود. به همین جهت در تور های هوایی کربلا که توسط کربلا تور انجام می شود، مقصد پرواز شهر نجف است.

توجه داشته باشید که سفر هوایی کربلا امنیت بیشتری از نظر حمل و نقل داشته و مدت زمان آن در مقایسه به سفر زمینی کربلا بسیار کوتاه تر است. البته تور کربلا به صورت هوایی هزینه ی بیشتری در مقایسه با تور زمینی دارد و همین امر موجب شده است تا بسیاری از افراد تور زمینی را ترجیح دهند.

سفر تور کربلا نوروزی انتخابی است بی نظیر.

به طور کلی سفر های نوروزی به دلیل موقعیت زمانی و همچنین آب و هوای مناسب از جمله پرطرفدار ترین سفرها هستند. از طرفی اگر این سفر به یک شهر مذهبی انجام شود، می تواند آرامشی دلچسب و معنوی را برای زائرین فراهم نماید. تور کربلا نوروز ۱۴۰۲ می تواند یکی از به یاد ماندنی ترین سفر ها برای شما مسافران عزیز باشد.

اربعین سال ۱۴۰۲ در فصل تابستان می باشد و به موجب این که کشور عراق آب و هوایی گرم و خشک دارد، بسیاری از افراد ترجیح می دهند در فصل تابستان به این کشور سفر نکنند. به همین جهت است که تور کربلا در نوروز ۱۴۰۲ به احتمال زیاد مورد استقبال بسیاری از هموطنانمان قرار خواهد گرفت. ایام تعطیلات نوروز فرصتی ویژه را مهیا می کند تا بتوانید بدون تقابل با تایم کاری خود یک سفر معنوی و آرامش بخش را تجربه کنید.

همانطور که قیبلا هم توضیح دادیم، توصیه می شود در صورتی که با محیط و شرایط کشور عراق آشنایی ندارید، سفر با تور را برای شرکت در زیارت عتبات عالیات انتخاب نمایید.

ممنون از همراهیتون.منتظر نظرات ارزشمندتان هستیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از تورها با ما تماس بگیرید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
سلام
چطوری می توانم کمکت کنم ؟
خروج از نسخه موبایل