تور نوروزی 1402 کربلای معلی

تور نوروزی 1402 کربلای معلی

 

Tour of Karbala Nowruz 1402

ارزان ترین تورهای نوروزی کربلا و نجف (هوایی و زمینی) + زیارت دوره

آژانس آبگینه پرواز سنباد با یاری خداوند مهربان، به عنوان مجری برتر تور کربلا و تور نجف نوروز در ایران و با مجوز رسمی از سازمان گردشگری، چندین سال است که کامل ترین تورهای نوروزی را با پروازهای چارتر و اتوبوس های ویژه، اجرا می کند. امسال هم، همانند سال های گذشته در خدمت شما عزیزان هستیم..

بنابراین، در این مقاله علاوه بر لیست قیمت ها، به تمامی سوالاتی که درباره سفر با تور عتبات عالیات در عید نوروز ممکن است در ذهن شما عزیزان ایجاد شود پاسخ داده ایم،تا سفری عالی به همراه عزیزانتان داشته باشید.

با ما همراه باشید.

تور کربلا نوروز و مسافرت نوروزی برای ما ایرانی ها که اهل سفر و زیارت هستیم، بهترین فرصت برای تجربه یک تور زیارتی فوق العاده است.

از قدیم سفر به عنوان یکی از بهترین راه ها برای کسب تجربه، آرامش و لذت معنوی به شمار می رود. آژانس مسافرتی بزرگ و شناخته شده ای مثل آبگینه پرواز سنباد با تکیه بر یاری خداوند مهربان و بعد از آن تجربه و دانش چندین ساله خود بهترین، راحت ترین، ارزانترین و خاطره انگیز ترین سفرها را در تور نوروز 1402 برای شما عزیزان برنامه ریزی می کند. از بهترین برنامه ریزی های سفر می توان به مسافرت و یا تور نوروزی برای مقاصد آشنایی چون عراق (کربلا، نجف، کاظمین و سامرا) اشاره کرد. پس بیا سفر را آغاز کنیم و تجربه ای دلچسب بسازیم که سال ها به نیکی از آن یاد کنیم.

خدماتی که در تور نوروز کربلا و نجف با آبگینه پرواز سنباد خواهید داشت:

  • بلیط رفت و برگشت هواپیما یا اتوبوس
  • چهار شب کربلا و سه شب نجف
  • صبحانه،ناهار و شام
  • ترانسفر
  • مداح
  • زیارت دوره کربلا و نجف
  • زیارت سامرا و کاظمین در صورت برقراری امنیت
  • بیمه مسافرتی

توجه داشته باشید که قیمت های ارائه شده در بالا با دلار روز محاسبه شده است و ممکن است در تاریخ رزرو تورتوسط شما عزیزان، قیمت دلار بالاتر یا کمتر شود. بنابراین برای این که نرخ نهایی و دقیق قیمت تور نجف و کربلای نوروز با هواپیما یا اتوبوس را خدمت شما ارائه دهیم، لطفا با کارشناسان آبگینه پرواز سنباد تماس بگیرید تا با ارزان ترین قیمت روز برای شما، تور را رزرو کنیم.

Tour of Karbala Nowruz 1402

چرا تور کربلا نوروز 1402 (هوایی یا زمینی) یکی از بهترین انتخاب های سفر نوروزی می باشد؟

سفر یکی از تجربه های لذت بخش زندگی است. تجربه ای ماندگار که تا سال ها در ذهن و خاطره ها خواهد ماند. به خصوص اگر در فصل مناسبی مانند بهار و ایام نوروز اتفاق بیفتد. در میان انواع سفرها، سفرهای زیارتی و معنوی به ما آرامشی فوق العاده می بخشد و ما را به خدای خود نزدیک تر می کند. سفر معنوی در فصل بهار به مانند حضور در بهشت خداوند و قدم زدن در آن است. از جمله مکان های زیارتی می توان به کربلای معلی و نجف اشرف اشاره کرد. سرزمین های مقدسی که بزرگان دین را در خود جای داده اند و همچنین در بسیاری از روایات آماده که سفر به نجف و کربلا و زیارت امام حسین (ع) معادل حج وعمره و جهاد می باشد و همین عامل، ارزش سفر به این دو شهر را دو چندان می کند.

به شیوه های مختلفی می توان به کربلا و نجف سفر کرد. اما یکی از مطمئن ترین و امن ترین راه هایی که شما را به این دو شهر زیارتی می رساند، استفاده از تور کربلای هوایی و زمینی است. مجری اصلی این تورها با شناخت کاملی که از این دو شهر مذهبی دارد، می تواند سفر اطمینان بخشی را برای شما عزیزان رقم بزند.

یکی از نکات مهمی که ممکن است بسیاری از زائران به آن توجه نکنند، فصل سفر است. بسیارمهم است که شما در فصل مناسب سفر کنید. از آنجا که کربلا و نجف آب و هوایی گرم و خشک دارند، پیشنهاد ما به شما این است که در فصل های خنک و خوش  آب و هوا به  این شهر ها سفر کنید. یکی از بهترین فصل ها برای سفر به کربلا و نجف، فصل بهار و ایام نوروز است. در ایام نوروز هم زیبایی های این دو شهر زیارتی را می بینید و هم زیارت و حال معنوی دل انگیز تری خواهید داشت.

Tour of Karbala Nowruz 1402

تور کربلا و تور نجف ویژه نوروز 1402

تور کربلای نوروز 1402 هم به صورت زمینی و هم به صورت هوایی برگزار می ‌شود. این تورها جزء تورهای زیارتی به شمار می روند و در ایام مختلف طرفداران خاص خود را دارند. اکثر مسافران و زائران ترجیح می دهند که ایام نوروز و مراسم سال تحویل را در کنار بارگاه نورانی حضرت امام حسین (ع) و حضرت ابالفضل العباس (ع) و البته امیر المومنین علی (ع)  بگذرانند.

پس چه چیزی بهتر از این که تورهای نوروزی کربلای معلی را برای سال جدید خود رزرو کنید و البته دعای ما را هم فراموش نکنید.

خدماتی که در تورهای نوروزی کربلا و نجف ارائه می‌ شود شامل بلیط رفت و برگشت هواپیما به عنوان تور کربلای هوایی یا بلیط برگشت اتوبوس به صورت تورهای ترکیبی زمینی می باشد. قطعاً در تورهای کربلا خدمات ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، گشت رایگان در اماکن زیارتی برای شما عزیزان برنامه ریزی می شود. جاذبه‌های گردشگری زیارتی کربلا، نجف، سامرا و کاظمین برای ایرانی ها محدود به بارگاه مطهر ائمه معصومین است. البته بازارها ومراکزخرید هم جذابیت های خاص خود را دارند.

بسیاری از افراد بر این عقیده هستند که کربلا سرزمینی است که بارها و بارها می شود از آن دیدن کرد و خسته نشد.

کربلا یک شهر کوچک در مرکز کشور عراق است. تورهای زیادی از سوی معتبرترین آژانس های مسافرتی همانند آبگینه پرواز سنباد برگزار می شوند که هر کسی می تواند مطابق با بودجه مالی و شرایط خود در این تور ها شرکت کند و سفری عالی و خاطره انگیز با عزیزان خود داشته باشد.

شروع سال نو با تورهای نوروز کربلا

امسال طبق رسم هر ساله می خواهیم با یاری خداوند مهربان یک سفر مطمئن و البته بسیار ارزان به عراق،هم با پروازهای امن ایرانی  تحت عنوان تور کربلا هوایی نوروز و هم با بهترین اتوبوس های ایرانی تحت عنوان تورهای زمینی کربلا ویژه تعطیلات عید نوروز را برای شما عزیزان اجرا کنیم و در کنار آن از بهترین امکانات موجود در کشور عراق، برای این سفرها استفاده می کنیم و امیدواریم در تور کربلا نوروز 1402 اوقات خوشی را داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر و رزرو تور با ما تماس بگیرید.

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
سلام
چطوری می توانم کمکت کنم ؟