تور کربلا از قم

تور کربلا از قم

کربلا همواره یکی از پر بازدید ترین شهرهای جهان توسط مسلمانان از سراسر دنیا است. این شهر همچنین ازپر طرفدار ترین مقصدهای سفر خارجی میان مردم ایران است. اما به دلیل شیوع کرونا، سفر به کربلا نیز تحت تاثیر این موضوع قرار گرفت که این امر موجب نارضایتی بسیاری از علاقه مندان به سفر به این شهر مذهبی شد. شهر کربلا در واقع جزو مقدس ترین شهرهای دنیا بوده و همواره مقصد زیارتی بسیاری از ایرانیان می باشد.

اما به موجب شرایط نابسامان اقتصادی و افزایش هزینه های سفر به کربلا ، بسیاری از علاقه مندان نتوانستند تاکنون به این شهر سفر کنند. همین امر سبب شد تا بسیاری از شرکت های گردشگری به فکر فراهم کردن شرایطی شوند تا تمام علاقه مندان بتوانند به این شهر زیارتی سفر کنند.

قم یکی از شهرهای مذهبی ایران است و همواره متقاضیان سفر به کربلا از قم بسیار زیاد هستند.از آنجا که تورهای زیارتی یکی از روش های به صرفه و مناسب برای سفرهای زیارتی می باشد، تور کربلا یکی از بهترین گزینه ها برای سفر به این شهر است. تور کربلا از قم یکی از گزینه های مناسب برای متقاضیان سفر به کربلا می باشد.با استفاده از تور اقساطی کربلا از قم، مردم قم می توانند با شرایط اقساطی اقدام به شرکت در تورهای کربلا کنند.

مزیت های سفر به کربلا با تور اقساطی کربلا از قم چیست؟

زمانی که شما سفر با تور را در نظر می گیرید،علاوه بر هزینه ی کمتر در مقایسه با سفر تکی، مزیت های دیگری نیز در پی خواهد داشت.

عراق به دلیل فعالیت برخی گروه های تروریستی همواره مشکلات امنیتی را به همراه دارد. از جمله مزیت های سفر با تور به کربلا امنیت بیشتر است. چرا که در هنگام سفر گروهی با تور، برگزارکنندگان تور یا همان تور لیدرها از امنیت مناطق مختلف این کشور آگاه هستند و آن را در برنامه مسافران خود لحاظ می کنند.

از دیگر مزیت های تور، هزینه ی کمتر در مقایسه با سفر تکی است. توجه داشته باشید که تورها پیشنهادهای ویژه ای به متقاضیان ارائه می کنند که این پیشنهادات شامل انواع تخفیف روی هزینه رفت و برگشت و اقامت شما عزیزان می باشد.

توجه به این نکته ضروری است که ارائه بیمه مسافرتی به متقاضیان از دیگر ویژگی هایی است که سفر با تور را مناسب تر می کند.

در سفر به عراق مسمومیت های غذایی به دلیل عدم رعایت بهداشت در بعضی از رستوران های این کشور به فراوانی رخ می دهد. به همین جهت دسترسی به غذای سالم و مناسب برای مسافران حائز اهمیت است. مزیت تور این است که مجریان غذاهای سالمی را در اختیار زائرین عزیز قرار می دهد.

شرایط قسط تور اقساطی کربلا از قم چگونه است؟

پرداخت اقساطی همواره یکی از راهکارهای مناسب پرداخت هزینه ی تور برای زائران عزیز است. اما شرایط قسط تور اقساطی کربلا از قم نیز مهم است. چرا که قسطی بودن پرداخت همواره شرایط خاص خود را دارد. در تور اقساطی کربلا عموما 20 درصد از هزینه ی سفر از زائر دریافت می شود و باقی هزینه ی تور به طور اقساطی بین 4 الی 10 ماه پرداخت می شود.

آژانس های مسافرتی که شرایط پرداخت اقساطی برای تور کربلا دارند، عموما نیازی به ارائه ی ضامن ندارند. متقاضیان تنها با ارائه ی چک می توانند تضمین پرداخت خود را انجام دهند. لازم به ذکر است چکی که ارائه می دهید باید به نام خود و یا یکی از بستگان درجه یک شما باشد. همچنین ثبت چک در سامانه ی صیاد برای این امر ضروری می باشد.

جمع بندی

به موجب هزینه های بالای سفر به کربلا و متقاضیان زیاد این سفر، آژانس های مسافرتی شرایط اقساطی را برای علاقه مندان مهیا کرده اند. سفر با تور مزیت های زیادی دارد کهمهم ترین آنها هزینه ی کمتر در مقایسه با سفر تکی است.

ممنون از اینکه با ما همراه بودید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

02188989595

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
سلام
چطوری می توانم کمکت کنم ؟
خروج از نسخه موبایل